SKönhet,Beautys,MAc




Salam beauts! Det var ett tag sen! bara har inte varit i bloggande humör och jag har tillbringat mycket tid på prov  och bara hade så mycket möten och evenemang. Jag älskar att blogga på smink och hudvård, jag hittade  en dupe för MAC Candy yum yum läppstift för några månader sedan och har äntligen lyckats att blogga om det!      
   
Jag har velat det här mac läppstift i evigheter, och varje gång jag gick till räknaren det var slut när jag äntligen fick tag på det jag fick hype! Personligen jag inte gillar MAC läppstift någon ändå  men detta verkligen svikit mig, det torkar ut läpparna och lämnar dem knäckt, om du fortsätter att tillämpa läppstift det bara ser cakey. 

 Jag var Bara inte nöjd med det            
Då jag tog de Maybelline Color Sensational     läppstift de är super pigmenterade, de sista hela dagen och fläcken (som kan vara ett bra / dåligt) är krämig och inte ska torka dina läppar they're just amazing love them.

                                        

Kommentera här: